Gesagt, getan / said and done

October 31, 2013 at 07:37 4 comments

Gestern Abend habe ich den Schal kurzerhand geribbelt und nochmal neu angeschlagen – mit 16 Maschen mehr. Gefällt mir so viel besser. Allerdings ließ sich das Garn nicht ribbeln….

I frogged the scarf last night, and cast it on again – using 16 stitches more. I like it much better that way. Unfortunately, that yarn did not take the frogging very well….

image image

Advertisements

Entry filed under: Stricken / Knitting. Tags: , , , .

Immer lecker / always great October Statistik / October Stats

4 Comments Add your own

  • 1. Maschenbild  |  October 31, 2013 at 10:17

    Der Neustart sieht schon vielversprechend aus! Schöne Farbe für den Schal – gefällt mir.

    LG Ina

    Reply
  • 2. Froggie  |  October 31, 2013 at 12:02

    Jaaa, jetzt sieht er entscheiden besser aus! Auch mir gefällt die tolle Farbkombi – habe ein ähnliches Knäuel in der Schublade und kann mir jetzt gut vorstellen, wie es verstrickt aussehen könnte 😉
    Ich wünsch Dir gutes Vorankommen!
    Lieben Gruß
    Regina

    Reply
  • 3. Ritter  |  October 31, 2013 at 15:52

    Sieht super aus! Ich kämpfe auch gerade mit einem Schal. Den habe ich schon 2x aufgeribbelt und ich bin immer noch nicht zufrieden.
    Liebe Grüße von
    knightlyart – was sonst !

    Reply
  • 4. Margareta  |  October 31, 2013 at 23:53

    Schließe mich mal gleich an. Mutig aufgetrennt und das Ergebnis gibt dir recht! Das ist eine tolle Farbe – genau das Richtige, wenn’s kalt und grau wird.
    Liebe Grüße,
    Margareta

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Recent Posts

Archive

October 2013
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Find me on ravelry

Find me on ravelry